Başkan Işıksu: “Henüz adamakıllı günlere alay malay yürüyoruz”

Adapazarı Belediyesi Eylül kocaoğlan divan toplantısında mütekellim Başkan Mutlu Işıksu, “Bu site, değme şeyin en güzelini adalet ediyor. Bildirme güzeli üzere bütün alay malay gayretliyiz ve henüz evire çevire günlere birlikte yürüyoruz. Sözlerimizi birer birer tutuyor ve projelerimizi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

Adapazarı Belediyesi Eylül ayı basit sedir toplantısı, Komutan Mutlu Işıksu başkanlığında, meclis üyelerinin katılımıyla Orhangazi Firez Merkezi’nde gerçekleştirildi. Gündem dışı müracaat fail Başkan Bahtiyar Işıksu, projelerden bahsetti ve gelinen sonuç aşamaları ayrıntılarıyla paylaştı. Adapazarı’nın değerine derece katmaya bitmeme ettiklerini vurgulayan Başbuğ Işıksu, “Mahallemi Güzelleştiriyorum ve asfalt çalışmalarımız, hayata güzeşte projelerimiz, toplumsal tesislerimiz, budun evlerimiz, parklar ve spor sahalarımız özet değme alanda Adapazarı’mızın değerine derece katmaya bitmeme ediyoruz. Dernekkırı Ulus Evi, Taşkısığı Kavim Evi, Karaman Çocuk Hakları Sokağı, Hızırtepe Yavru Hakları Bahçesi, 15 Temmuz Camili Çocuk Hakları Adası, Yeşilbayraktar Yetiştirme Yurdu ve Gündüz Bakımevi, Taşkısığı Sosyal Tesisleri, Alandüzü Içtimai Tesisleri, Acıelmalık Içtimai Tesisleri, Çamyolu Toplumsal Tesisleri, Edvar Içtimai Tesisleri, 10 Sayı Muhtarlık Binası, 52 Skor Bala Parkı, 35 Sayı Spor Parkı, 34 Adet Spor Sahası (Ayak Topu-Basket-Voleybol) ve Mahallemi Güzelleştiriyorum projemizle 251 çıkmaz ve caddede çalışmalarımızı hamdolsun tamamladık. Bu projeler, faaliyete geçen ve açılışını yapacağımız projelerimizdi. Hamdolsun çabukça bitmeme eden açılışını heyecanla beklediğimiz 3 projemiz var. Bunlar ise; ADA Münasebet Güneşler Yerleşkesi, Sevinç Bostan, Adapazarı Ticaret Müzesi Cenabıhak yıldız ederse bu 3 projemizin açılışında üstelik sizlerle bu arada olacağız” dedi.

“Çokça evire çevire tıpkısı çalışmayı Bakanlığımızın desteğiyle hayata geçiriyoruz”

Tarihi Millet Hamamı’ndan da konuşmasında bahseden Başbuğ Işıksu, “Geçtiğimiz hafta Valimiz Yoğun Oktay Yaya Kaldırımı ile gelişigüzel, Hars Varlıkları ve Müzeler Umumi Müdürümüz Gökhan Yazgı’yı Tarihi Budun Hamamı’mızda mihman ettik. İl Hars Müdürümüz Süleyman Acara da bizimleydi. İnşallah çokça kalifiye, çokça iyice bire bir çalışmayı Bakanlığımızın desteğiyle hayata geçiriyoruz. Valimize üstelik ayrıca teşekkürname ediyorum. Adapazarı’mızın kültür mirasına topluluk çıkmak üzere gayretle çalışmaya bitmeme edeceğiz” diyerek konuştu.

“Çıkmaz ve caddelerimizin adeta çehresini değiştiriyoruz”

Mahallemi Güzelleştiriyorum ve asfalt çalışmalarında gelinen serencam durumu paylaşan Başkan Işıksu, “2022 yılında 17 mahallemizde (Tekeler, Yağcılar, Alandüzü, Korucuk, Memleha, Çukurahmediye, Maltepe, Ozanlar, Karaman, Dağdibi, Güneşler Dalan, Güneşler Kullanılmamış, Acıelmalık, Tepekum, Çamyolu, Taşkısığı ve Mahmudiye) asfalt çalışmamız var. Mahallemi Güzelleştiriyorum haddinden fazla henüz geniş; altyapısı, kaldırımı, asfaltı, aydınlatması ve ağaçlandırmasıyla çıkmaz ve caddelerimizin adeta çehresini değiştiriyoruz. 2022 yılında Mahallemi Güzelleştiriyorum Projemiz çerçevesinde ise 9 mahallemizde (Semerciler, Cumhuriyet Altını, Tığcılar, Papuççular, Akıncılar, Çukurahmediye, Yenicami, Yağcılar ve Korucuk) çalışmamız var. Kırsal mahallelerimizde toprak yolları çalışmalarımız, doğalgaz çalışmalarımızın arkası sıra asfalt tadilat çalışmalarımız çokça çalışkan bire bir şekilde sahadayız ve sahada olmaya bitmeme ediyoruz” şeklinde konuştu.

18 bakir açacak

Adapazarı Belediyesi olarak 18 şalter satın aldıklarını belirten Komutan Mutlu Işıksu, “Güzel bire bir bilim çevirmek istiyorum. Kovanlık İşleri Müdürlüğümüze 16 adet, Malumat İşleri Müdürlüğümüze 2 skor tevessül etmek için toplam 18 sayı sıfır kamyonları Belediyemiz namına satın aldık. Araçlarımız dahi geldiler, akıbet kontrollerini tamamlıyoruz. Çokça geçenlerde sahada olacaklar. Adapazarı’mıza iyi olmasını murat ediyorum” ifadelerini kullandı.

6 yeni toplumsal yapı geliyor

Başkan Işıksu konuşmasının sonuç bölümünde şunları kaydetti; “Bek, Dağdibi, Karadere, Karadavutlu, İlyaslar ve Mahmudiye kalkmak üzere 6 mahallemize sosyal kasılma kazandırıyoruz. Görklü olsun inşaallah. 6 Ilkgüz Salı haset yani ferda inşallah ihalesini gerçekleştiriyoruz. 7 Eylül Çarşamba haset Cezire Hayat’ın ihalesine çıkıyoruz. Cezire Hayat ile şehrin kalbinde haddinden fazla oylumlu tıpkısı çalışmaya imza atıyoruz. Kullanılmamış bire bir düzlük, yıpranmamış bir çarşı, bakir bire bir Uray Binası, kullanılmamış tıpkısı otopark, eskimemiş tıpkısı müze ve bakir aynı evlendirme dairesi. 6 proje Ada Sahn çatısı altında olacak. Berceste olmasını Cenabıhak’tan murat ediyor, destek veren herkese gene şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Komutan Işıksu’dan teşekkür

32 projeden henüz fazla proje ürettiklerini kaydeden Işıksu, “Cenabıhak’ın izniyle Adapazarı’mıza verdiğimiz sözleri bir bir namına getirmekten şişman mutluluk duyuyoruz. 32 proje diyerek yola çıktık ve hamdolsun hayata geçirmekte olduğumuz projelerle bu sayının haddinden fazla daha fazla üzerindeyiz. Bunu bütün alay malay başardık. Siz haddinden fazla bulunmaz Sedir üyelerimiz, mücahede arkadaşlarımız, muhtarlarımız. Hepinizden, hepsinden Allah razı olsun. Adapazarı’mıza bakım yolculuğumuzda bizlere ulama sunan herkese bire bir misil imdi teşekkür ediyoruz. Teşekkürname demişken, Belediyemizin lansman alanlarında görenleriniz vardır. Bu haftadan itibaren yayımladık. Şehrimiz çok önemli yatırımlar kazanmaya bitmeme ediyor. Elan önce üstelik bahsetmiştim fakat yine gene hatırlatmakta yarar görüyorum. SGK Kavşağı, Ulus Bahçesi, Yıldız Marmara Otoyolu, Ivedi Kapsam Hastanesi, Şehir Hastanesi ve Adliye Binası” diye niteleyerek konuştu. – SAKARYA